top of page

​

 

İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKASI

 

Hediyelink olarak, atölyemizden çıkan her ürünün sizi mutlu etmesini amaçlıyoruz. Ancak herhangi bir nedenle satın aldığınız üründen memnun kalmazsanız, yasal haklarınız çerçevesinde iade veya deÄŸiÅŸim sürecini kolaylaÅŸtırmak için buradayız.

AÅŸağıdaki politika, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli SözleÅŸmeler YönetmeliÄŸi esas alınarak hazırlanmıştır.

 

1. CAYMA HAKKI (KOÅžULSUZ İADE) SÜRESİ

 

Alıcı (MüÅŸteri), ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 1 (bir) gün içinde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve "cezai ÅŸart" ödemeksizin sözleÅŸmeden cayma (iade etme) hakkına sahiptir.

 

2. İADE KOŞULLARI NELERDİR?

 

İade edilmek istenen ürünün "cayma hakkı" kapsamında kabul edilebilmesi için aÅŸağıdaki ÅŸartları taşıması gerekmektedir:

  1. Kullanılmamış Olması: Ürün tekrar satılabilir özelliÄŸini kaybetmemiÅŸ, kullanılmamış, zarar görmemiÅŸ olmalıdır (Örn: Mumlar yakılmamış, epoksi ürünler çizilmemiÅŸ olmalıdır).

  2. Orijinal Ambalaj: Ürün, orijinal kutusu/ambalajı, varsa standart aksesuarları ve faturası ile birlikte eksiksiz gönderilmelidir.

  3. Hijyen Kuralları (Önemli): Hijyenik nedenlerle, ambalajı açılmış veya denenmiÅŸ küpe ve benzeri takı ürünlerinin iadesi kabul edilmemektedir.

 

3. İADE KAPSAMI DIÅžINDAKİ ÜRÜNLER (İSTİSNALAR)

 

Yönetmelik gereÄŸi, niteliÄŸi itibarıyla iade edilemeyecek bazı ürünler cayma hakkı kapsamı dışındadır:

  • KiÅŸiye Özel Tasarımlar: Alıcının isteÄŸi doÄŸrultusunda üretilen, üzerinde isim/tarih yazılı olan veya özel renk/ÅŸekil verilen sipariÅŸler kesinlikle iade alınamaz.

  • El Yapımı DoÄŸası: Ürünlerimizin el yapımı olması sebebiyle fotoÄŸraftakine göre çok küçük renk tonu veya doku farklılıkları göstermesi bir "kusur" (ayıp) sayılmaz ve bu gerekçeyle iade edilemez.

 

4. İADE SÜRECİ NASIL BAÅžLATILIR?

 

İade hakkınızı kullanmak için lütfen ÅŸu adımları izleyin:

  1. Bildirim: Ürünü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde, iade talebinizi hediyelink.com.tr@gmail.com e-posta adresine, konu baÅŸlığına "İADE TALEBİ" ve SipariÅŸ Numaranızı yazarak bildiriniz.

  2. Onay ve Gönderim: Talebiniz bize ulaÅŸtıktan sonra size bir onay e-postası ve (varsa) anlaÅŸmalı kargo gönderi kodu iletilecektir.

  3. Kargolama: Ürünü, orijinal ambalajında saÄŸlam bir ÅŸekilde paketleyerek, size iletilen bilgiler doÄŸrultusunda anlaÅŸmalı olduÄŸumuz Sürat/Aras ile göndermeniz gerekmektedir.

İade Kargo Ücreti:

  • Cayma hakkı kapsamında, anlaÅŸmalı olduÄŸumuz Sürat/Aras ile yapılan gönderimlerde kargo ücreti firmamıza aittir (Ücretsizdir).

  • Alıcının, firmamızın anlaÅŸmalı olmadığı farklı bir kargo firmasını tercih etmesi durumunda, iade kargo ücreti Alıcı tarafından karşılanır.

 

5. ÜCRET İADESİ

 

  • İade ettiÄŸiniz ürün depomuza ulaÅŸtıktan sonra "İade KoÅŸulları"na uygunluÄŸu kontrol edilir.

  • İade onaylandığında, ürün bedeli (varsa ilk teslimat kargo ücreti dahil) en geç 14 gün içinde, ödemeyi yaptığınız yöntemle (Kredi Kartı/Banka Havalesi) bankanıza iade edilir.

  • Not: Taksitli yapılan alışveriÅŸlerde bankanızın prosedürüne göre iade tutarı ekstrenize taksitli olarak yansıyabilir. Bu durum tamamen bankanızla ilgilidir.

 

6. HASARLI VEYA AYIPLI ÜRÜNLER

 

Teslimat sırasında kargo paketinde gözle görülür bir hasar varsa paketi teslim almayınız ve kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" tutturunuz.

Paket açıldığında ürünün hasarlı veya kusurlu olduÄŸu anlaşılırsa, lütfen durumu gösteren fotoÄŸraflarla birlikte en kısa sürede (tercihen 24 saat içinde) bizimle iletiÅŸime geçiniz. Bu durumda ürün sizden ücretsiz olarak alınacak ve tercihinize göre yenisi gönderilecek veya ücret iadesi yapılacaktır.

bottom of page